Le tudsz-e fogyni, ha nem szereted a zöldségeket?

Mostanában többször felmerült a kérdés a környezetemben, hogy hogyan lehet sikeres az életmódváltás, ha valaki nem szereti a zöldségeket?

Aztán szinte minden esetben kiderül, hogy nem a zöldségekkel van az illetőnek problémája, hanem a saláta evéssel.

Sokan azt hiszik, hogy lefogyni csak diétás saláta evéssel lehet, holott – ha olvasod a Blogomat, tudod, hogy – ez egyáltalán nem így van.

Ugyanis zöldségek alatt nemcsak paprikát, paradicsomot és uborkát vagy zöldsalátákat értünk, hanem van egy csomó diétás zöldség, ami valamilyen főtt, sült, grillezett vagy párolt formában beilleszthető az életmódváltó étrendbe.

Fogyás zöldségevés nélkül

Milyen zöldségeket ehetsz és milyen formában, ha fogyni akarsz, de nem szereted a salátákat?

Például:

Viszont azt se higgye senki, hogy zöldségek fogyasztása nélkül, kizárólag cukormentes sütikkel, teljes kiőrlésű vagy szénhidrátcsökkentett kenyérrel, bulgurral vagy basmati rizzsel sikeres lesz az életmódváltás.

Miért fontos a zöldségfogyasztás?

Nagyon egyszerű: azért , mert a zöldségek tele vannak laktató, emésztést segítő (székrekedésesek figyelmébe 😉 ) rostokkal és értékes vitaminokkal, ásványi anyagokkal, viszont általában nagyon alacsony a kalória és szénhidráttartalmuk.

Vagyis a diétás zöldségek csupa jótékony tápanyagot tartalmaznak, amik segítik a fogyást.

Nem véletlenül mondom/írom mindig azt, hogy legyen a tányérodon fehérje (hús, hal, tojás…stb.), legyen szénhidrát (egészséges rizs, bulgur, diétás kenyér…stb.) és zsír (tojássárgája, avokádó…stb.), de az étkezésed nagy részét a zöldségek tegyék ki.

Ha azonban mégis ráfanyalodnál a salátákra:

Diétás Saláta Receptek

Diétás Salátaöntet receptek, ötletek 1.

Diétás Salátaöntet ötletek 2.

Diétás Salátaöntet ötletek 3.

Biztos vagyok benne, hogy Te is tudsz mondani legalább 5 féle zöldséget, amit szeretsz, csak eszedbe sem jutott eddig, hogy azok is diétába illeszthetők! 🙂

Szóval zöldségevésre fel! 🙂

Szaszkó Andi

életmódváltó gasztroblogger

DIÉTA TIPPEK életmódváltáshoz, diétás receptek elkészítéséhez:

Mit használj fehér liszt helyett, ha fogyni akarsz?

MI az a negyedannyi édesítő és hogy kell használni?

Cukorhelyettesítők (stevia, eritrit, nyírfacukor) – tudnivalók és adagolásuk

Életmódváltás lépésről lépésre: az egészséges életmód alapjai

Életmódváltás lépésről lépésre: a lassú felszívódású szénhidrátok listája

Életmódváltás lépésről lépésre: mikor mit egyek, ha fogyni akarok?

Mit egyek, ha fogyni akarok? BEVÁSÁRLÓLISTA ÉLETMÓDVÁLTÁSHOZ

Még több hasznos tipp életmódváltáshoz >>> DIÉTA TIPPEK

Készítsd el a receptet, és mutasd meg a róla készült fotót az Instagramon #salátagyár hashtaggel vagy linkkel együtt mutasd meg a Facebookon a Salátagyár Diétás Recept Klubban! >>> CSATLAKOZOM A DIÉTÁS RECEPT KLUBHOZ!

 

Vélemény, hozzászólás?