Diétás nasik – mit (t)egyél, ha Rád tör a nassolási vágy?

Print Friendly, PDF & Email

Diétás nasik , rágcsálnivaló ötletek, ha Rád jön az „ehetnék”, de mégse szeretnél hízni.

Jó, ha tudod, hogy egy jól felépített, tudatosan kialakított étrend mellett folyamatosan egyensúlyban lesz a vércukorszinted és nem fog Rád törni a nassolási vágy.

Ha azonban mégis előfordulna, hogy kényszert érzel valamilyen édesség vagy sós keksz iránt, az három dolog miatt lehetséges:

  • igazából nem is éhes vagy, hanem szomjas. Próbáld ki, hogy iszol egy pohár vizet vagy natúr gyümölcsteát ahelyett, hogy diétás nasik után nyúlnál!
  • kevés az étrendedben a jó minőségű, lassan felszívódó szénhidrát vagy
  • alacsony a fehérjebeviteled.
Diétás nasik
A legjobb megoldás, ha diétás nasiként zöldségeket rágcsálsz!

Ha ezek ellenére vagy csak úgy megszokásból mégiscsak elrágcsálnál valamit, akkor íme diétás nasik , amikhez ilyenkor nyúlhatsz:

  • a legjobb magoldás mindig a nyers zöldség (pl. a nyers sárgarépa, uborka, érett paradicsom kifejezetten jó ízű, ezeket bele is tunkolhatod különböző diétás mártogatósokba, szendvicskrémekbe),
  • egy marék sótlan olajos mag (pl. dió, kesudió, mandula, törökmogyoró…stb.),
  • egy-két kocka cukormentes vagy magas (min. 70 % feletti) kakaótartalmú étcsoki,
  • egy fehérjeszelet vagy protein joghurt,
  • egy maréknyi diétás gyümölcsöt (főleg a bogyós gyümölcsöket pl. epret, málnát, áfonyát, illetve a nem bogyósok közül pl. a zöldalma) vagy néhány szem almachips.
  • készíts diétás túrókrémet (diétás túrókrém recept).
  • házi diétás zabszelet vagy a házi cukormentes müzliszelet is jól csillapítja az édesség utáni vágyakozást, vagy
  • készíts magadnak egyszerű diétás desszerteket, rengeteg receptet találsz hozzá itt a Blogomon,
  • vigyél magaddal pár szem diétás kekszet, ha tudod, hogy rendszeresen rád tör a vágy,
  • a chia puding is a nagyon alacsony szénhidráttartalmú diétás nasik egyike.

Ha egyedül nem megy az életmódváltás, ne keseredj el, SEGÍTEK!

Ha szeretnél lefogyni és az elért súlyodat sokáig meg is tartani, de

  • nem tudod, hogy kezdj bele, vagy
  • odafigyelsz az étkezésedre, de mégsem fogysz,
  • már több sikertelen életmódváltáson vagy túl, esetleg
  • változatosságra van szükséged, mert már unod az egyhangú diétás ételeidet, keress bátran személyre szabott életmódváltó étrendért!

>>> SZEMÉLYRE SZABOTT ÉTREND KÉSZÍTÉS ITT!

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Andi

életmódváltó, gasztroblogger, táplálkozási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?