Diétás nasik – mit (t)egyél, ha Rád tör a nassolási vágy?

Diétás nasi, rágcsálnivaló ötletek, ha Rád jön az “ehetnék”, de mégse szeretnél hízni.

Jó, ha tudod, hogy egy jól felépített, tudatosan kialakított étrend mellett folyamatosan egyensúlyban lesz a vércukorszinted és nem fog Rád törni a nassolási vágy.

Ha azonban mégis előfordulna, hogy kényszert érzel valamilyen édesség vagy sós keksz iránt, az két dolog miatt lehetséges:

  • igazából nem is éhes vagy, hanem szomjas. Próbáld ki, hogy iszol egy pohár vizet vagy natúr gyümölcsteát ahelyett, hogy diétás nasik után nyúlnál!
  • kevés az étrendedben a jó minőségű, lassan felszívódó szénhidrát.
Diétás nasik
A legjobb megoldás, ha diétás nasiként zöldségeket rágcsálsz!

Ha ezek ellenére vagy csak úgy megszokásból mégiscsak elrágcsálnál valamit, akkor íme néhány diétás nasi ötlet:

  • a legjobb magoldás mindig a nyers zöldség (pl. a nyers sárgarépa, uborka, érett paradicsom kifejezetten jó ízű, ezeket bele is tunkolhatod különböző diétás mártogatósokba, szendvicskrémekbe),
  • egy marék sótlan olajos mag (pl. dió, kesudió, mandula, törökmogyoró…stb.),
  • egy-két kocka cukormentes vagy nagyon magas (min. 70 % feletti) kakaótartalmú étcsoki,
  • egy maréknyi diétás gyümölcsöt (főleg a bogyós gyümölcsöket pl. epret, málnát, áfonyát, illetve a nem bogyósok közül pl. a zöldalma) vagy néhány szem almachips.
  • készíts diétás túrókrémet (diétás túrókrém recept).
  • házi diétás zabszelet vagy a házi cukormentes müzliszelet is jól csillapítja az édesség utáni vágyakozást, vagy
  • készíts magadnak egyszerű diétás desszerteket,
  • vigyél magaddal pár szem diétás kekszet, ha tudod, hogy rendszeresen rád tör a vágy,
  • a chia puding is a nagyon alacsony szénhidráttartalmú diétás nasik egyike.

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Reya

életmódváltó gasztroblogger

Receptjeimhez a diétás hozzávalókat a Bijó Boltban vásárolom személyesen vagy rendelek ingyenes házhozszállítással >>> BIJÓ Bolt

Bijó Diétás Webshop

Hasznos infók a diétás receptek elkészítéséhez:

Toplistás ötletek fehér liszt helyett

Negyedannyi édesítő – mi az, és hogy kell használni?

Cukorhelyettesítők (stevia, eritrit, nyírfacukor) adagolása

Melyik a legfinomabb szénhidrátcsökkentett tészta?

12 ok a kókuszzsír használata mellett

Búzasikér használata

Himalája só hatása – miért jobb, mint a hagyományos asztali só?

Készítsd el a receptet, és mutasd meg a róla készült fotót az Instagramon #salátagyár hashtaggel vagy linkkel együtt mutasd meg a Facebookon a Salátagyár Diétás Recept Klubban! >>> CSATLAKOZOM A DIÉTÁS RECEPT KLUBHOZ!

Print Friendly, PDF & Email
 

Vélemény, hozzászólás?