Banán+Gyümölcs: 2 összetevős cukormentes fagyi házilag

Cukormentes fagyi házilag két összetevőből, mindenmentesen – ezúttal meggyesen!

Már többször megállapíthattuk, hogy a világon a legegyszerűbb dolgok a legfinomabbak! Nincs ez másként ezzel az egyszerű, két összetevős, cukormentes fagyival sem!

Ezzel az egyszerűen elkészíthető cukormentes fagyi recepttel akár a kezdők is próbálkozhatnak! Kezdő ételallergiások pedig még inkább!

Hogy miért? 

Azért, mert a fagyi csupán két egyszerűen, bárhol beszerezhető hozzávalóból készül, és nem szükséges hozzá semmi komplikált alapanyag, semmi édesítőszer!

Így nemcsak mindenmentes, hanem még kifejezetten olcsó is, ami – valljuk be – fontos szempont! Ráadásul 5 perc alatt összeállítható, így már csak a fagyasztót kell sürgetnünk, hogy ehessük már! 🙂

Még több cukormentes fagyi recept ITT

Cukormentes fagyi házilagCukormentes fagyi házilag

Cukormentes fagyi hozzávalók:

  • 20 dkg megmosott, kimagozott, fagyasztott meggy
  • 1 db (kb. 20 dkg) túlérett banán meghámozva, karikára vágva, lefagyasztva

Cukormentes fagyi házilag történő elkészítése

  1. A fagyasztott banánt és a meggyet késes aprítóban vagy botmixerrel összeturmixoljuk!
  2. 2-3 órára fagyasztóba rakjuk és miközben fagy (úgy fogy 😉 ), kb. fél óránként átkeverjük.
  3. Ha megfagyott és egyben krémes, fagyi állagú, kiadagoljuk és jóízűen elfogyasztjuk! 🙂

Tipp: ízlés szerint lehet bele keverni őrölt fahéjat, vagy a turmixolásnál beleaprítani egy marék friss mentalevelet, de ezek nélkül is nagyon finom, egyszerre édeskés és mégis savanykás nyári hűsítő csemege! 

Cukormentes fagyi házilag kalória és szénhidráttartalma:

  • A teljes adag (400 g) tápértéke: 278 kalória, 70 g CH, ezt az értéket osszuk le annyira, ahány adagban elfogyasztjuk.
  • 100 g

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Reya

Receptjeimhez a diétás hozzávalókat a Bijó Boltban vásárolom személyesen vagy rendelek ingyenes házhozszállítással >>> BIJÓ Bolt

Bijó Diétás Webshop

Hasznos infók a diétás receptek elkészítéséhez:

Toplistás ötletek fehér liszt helyett

Negyedannyi édesítő – mi az, és hogy kell használni?

Cukorhelyettesítők (stevia, eritrit, nyírfacukor) adagolása

12 ok a kókuszzsír használata mellett

Búzasikér használata

Himalája só hatása – miért jobb, mint a hagyományos asztali só?

Készítsd el a receptet, és mutasd meg a róla készült fotót az Instagramon #salátagyár hashtaggel vagy linkkel együtt mutasd meg a Facebookon a Salátagyár Diétás Recept Klubban! >>> CSATLAKOZOM A DIÉTÁS RECEPT KLUBHOZ!

 

Print Friendly, PDF & Email
 

Vélemény, hozzászólás?