Chia mag joghurtba keverve: laktató diétás reggeli ötlet!

Chia mag joghurtba keverve: egyszerű és nagyszerű, rostokban gazdag laktató diétás reggeli, ami órákra feledteti az éhséget és még az emésztésedet is rendbe rakja!

A chia mag joghurtba keverve még egyszerűbb, mint a chia puding receptek, ugyanis itt nincs több órás várakozás (bár az sem árt meg neki, elkészítheted előző este is), hanem azonnal eheted!

Magát a receptet nem én találtam fel, de szerintem szuper ötlet! Ezzel az igazán krémes finomsággal csak jól indulhat a napod!

(IR diétázóknak és cukorbetegeknek a joghurt és a gyümölcs miatt nem ajánlott reggelire fogyasztani!)

Chia mag joghurtba diétás reggeli recept

Chia mag joghurtba keverve

Hozzávalók 1 adaghoz:

  • 1 evőkanál (12 g) chia mag
  • 15 dkg natúr görög joghurt
  • édesítőszer ízlés szerint (el is hagyható)
  • diétás gyümölcsök (el is hagyható)

 

Chia mag joghurtba diétás reggeli recept

Elkészítése:

  1. A chia magot és az édesítőt egyszerűen keverjük bele a joghurtba!
  2. Szórjuk meg a tetejét diétás gyümölcsökkel! (A diétás gyümölcsök listáját <<< a linkre kattintva olvashatod!)
  3. Azonnal fogyasztható!

Chia mag joghurtba diétás reggeli recept

Reya Tippje: kóstold meg a chia magos joghurtot egy kis zsírszegény kakaóporral is, nem fogsz csalódni! 😉

Chia mag joghurtba keverve kalória és szénhidráttartalma:

  • a teljes adag édesítő és gyümölcs nélkül 241 kcal és 8,1 gramm szénhidrátot tartalmaz!

Jó étvágyat kívánok!

Reya

Print Friendly, PDF & Email
 

Vélemény, hozzászólás?