Zabpelyhes rántotta

Zabpelyhes rántotta: ismét egy szuper, diétás reggeli recept tojásból, amihez már nem is kell kenyeret enned, hiszen a zabpehely biztosítja a jóllakottság érzetért felelős jótékony szénhidrát mennyiséget!

(Mert szénhidrátot kell enni, csak nem mindegy, milyet! Hát például ilyet! 😉 )

A zabpelyhes rántotta hétköznap is nagyszerű diétás reggeli, de a hétvégéken jön el a igazi ideje, amikor sok-sok friss zöldség kíséretében ráérősen költi el a család apraja nagyja! 🙂

Ez szokás szerint egy alaprecept, amit lehet még tovább turbózni, erre a poszt végén adok ötleteket!

Mivel semmilyen különleges vagy extra drága hozzávaló nem szükséges hozzá, az olcsó diétás ételek közé tartozik.

Zabpelyhes rántotta, egyszerű diétás reggeli

Zabpelyhes rántotta recept

Hozzávalók (1 főre):

Zabpelyhes rántotta készítése:

  1. A tojásokat egy tányérba felütjük, megsózzuk, majd villával lazán felverjük.
  2. A zabpelyhet a felvert tojásokhoz keverjük.
  3. A kókuszzsírt felforrósított serpenyőbe dobjuk,  majd ráöntjük a zabpelyhes tojásos keveréket és folyamatos kevergetés mellett készre sütjük.
  4. Pirospaprikával megszórva, friss zöldségekkel fogyasztjuk.
  5. Kenyér nem szükséges hozzá, mivel a zabpehely tartalmazza reggelire szükséges szénhidrátot.

Zabpelyhes rántotta, egyszerű diétás reggeli

Reya Tippje: mielőtt ráöntjük a zabpelyhes tojásos keveréket a kókuszzsírra, piríthatunk a kókuszzsíron csirkemell sonkát, gombát vagy bármilyen zöldségfélét. Így még tartalmasabb és finomabb diétás reggeli lesz a végeredmény!

Még több diétás reggeli tojásból >>> Diétás Reggeli Receptek Tojásból

Még több zabpelyhes receptet találsz ITT >>> Zabpelyhes Receptek

Még több zabpelyhes reggeli receptet találsz ITT >>> Zabpelyhes Reggeli Receptek

Még több diétás reggeli ötletet találsz ITT >>> Diétás Reggeli Ötletek

Zabpelyhes rántotta tápérték adatok (fehérje, zsír, kalória és szénhidráttartalma):

A teljes adag zöldségek nélkül

  • 418,4 kalóriát,
  • 23,8 g fehérjét,
  • 14,3 g szénhidrátot,
  • 29,4 g zsírt tartalmaz.

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Andi

Hasznos infók a diétás receptek elkészítéséhez:

Toplistás ötletek fehér liszt helyett

Negyedannyi édesítő – mi az, és hogy kell használni?

Cukorhelyettesítők (stevia, eritrit, nyírfacukor) adagolása

12 ok a kókuszzsír használata mellett

Búzasikér használata

Himalája só hatása – miért jobb, mint a hagyományos asztali só?

Készítsd el a receptet, és mutasd meg a róla készült fotót az Instagramon #salátagyár hashtaggel vagy linkkel együtt mutasd meg a Facebookon a Salátagyár Fogyókúrás Recept Klubban! >>> CSATLAKOZOM A DIÉTÁS RECEPT KLUBHOZ!

Akik már elkészítették ezt a diétás receptet:

Zabpelyhes rántotta recept
Mezőné Piroska fotója
Zabpelyhes rántotta diétás reggelire
Barna Bodor Éva fotója
 

Vélemény, hozzászólás?