Csirke húskrém készítése házilag

Print Friendly, PDF & Email
Csirke húskrém készítése házilag : az egyik legjobb dolog, ami a vasárnapi húslevesből megmaradt hússal történhet!
Bolti májkrém  és felvágottak helyett már sokféle egészséges diétás szendvicskrémet találtok a blogon, de szerintem ez a csirke húskrém (húspástétom, csirkepástétom) lesz mind közül a legnagyobb kedvencetek!
Egy szelet teljes kiőrlésű vagy szénhidrátcsökkentett kenyérre  kenve, sok-sok friss zöldséggel nagyon finom, és egészséges szendvics készíthető belőle diétás reggelihez, vagy zöldpaprikába töltve nagyon finom diétás vacsora!
Mivel semmilyen különleges vagy extra drága hozzávaló nem szükséges hozzá, az olcsó diétás ételek közé tartozik.
Csirke húskrém házilag
Csirke húskrém házilag

A csirke húskrém hozzávalói (2 adag): 

  • 2 db felső csirkecomb (vagy bármilyen maradék sült/főtt csirkehús)
  • 1+1 kávéskanál himalája só
  • víz vagy húsleves (ez csak akkor kell, ha nem maradék főtt/sült húsból készül)
  • 2 evőkanál olvasztott kókuszzsír vagy vaj
  • 1 evőkanál (5 dkg) natúr görög joghurt (aki érzékeny rá, használjon rizstejszínt vagy zabtejszínt, vagy kókuszolajjal helyettesítse)
  • 1 gerezd fokhagyma
  • fél kávéskanál őrölt bors
  • 1 púpozott evőkanál cukormentes mustár
  • friss vagy szárított zöld fűszerek (pl. kakukkfű, bazsalikom, petrezselyem…stb.) ízlés szerint

A csirke húskrém készítése:

1. A csirkecombokat megmossuk és himalája sóval ízesített vízben (ha van húslevesünk, azzal sokkal finomabb) a forrástól számítva kb. 40 perc alatt puhára főzzük. (Ha maradék húsból dolgozunk, ez a lépés kimarad.)

2. Miután a csirkecombok megpuhultak, leszedjük róluk a bőrt (nem lesz rá szükség).
3. A húst lefejtjük a csontokról és egy tálba rakjuk.
4. A lefejtett csirkehúshoz adjuk az ízesítőket: maradék 1 teáskanál himalája sót, a borsot, a cukormentes mustárt, a fűszernövényeket, az olvasztott kókuszzsírt és a reszelt fokhagymát, majd botmixerrel az egészet krémesre turmixoljuk.
5. Frissen, egy szelet teljes kiőrlésű vagy szénhidrátcsökkentett kenyérre kenve, sok friss zöldséggel tökéletes diétás reggeli, zöldpaprikába töltve szuper fogyókúrás vacsora!

Ha egyedül nem megy az életmódváltás, ne keseredj el, SEGÍTEK!

Ha szeretnél lefogyni és az elért súlyodat sokáig meg is tartani, de

  • nem tudod, hogy kezdj bele, vagy
  • odafigyelsz az étkezésedre, de mégsem fogysz,
  • már több sikertelen életmódváltáson vagy túl, esetleg
  • változatosságra van szükséged, mert már unod az egyhangú diétás ételeidet, keress bátran személyre szabott életmódváltó étrendért!

>>> SZEMÉLYRE SZABOTT ÉTREND KÉSZÍTÉS ITT!

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Andi

életmódváltó, gasztroblogger, táplálkozási tanácsadó

Még több diétás szendvicskrém a Blogon >>> Diétás Szendvicskrém Receptek

Készítsd el a receptet, és mutasd meg a róla készült fotót az Instagramon #salátagyár hashtaggel vagy linkkel együtt mutasd meg a Facebookon a Salátagyár Diétás Recept Klubban! >>> CSATLAKOZOM A DIÉTÁS RECEPT KLUBHOZ!

Vélemény, hozzászólás?