Hideg diétás málnakrémleves főzés nélkül

Print Friendly, PDF & Email

Diétás málnakrémleves főzés nélkül, cukor és tejszín mentesen, így alacsony kalória- és zsírtartalommal!

Igazi hűsítő kényeztetés a nyári forróságban akkor is, ha épp életmódváltásban vagy és nem fogyasztasz cukros ételeket.

Szerencsére a tűzhelyet sem kell bekapcsolni az elkészítéséhez, elég hozzá egy turmixgép vagy smoothie készítő.

Levesbetétként egy finom, diétásan elkészített túrógombócot ajánlok hozzá, ami még laktatóbbá és magasabb fehérjetartalmúvá teszi ezt az egyszerűen elkészíthető málnakrémlevest.

Cukormentes, zsírszegény diétás málnakrémleves főzés nélkül

Diétás málnakrémleves recept

Diétás málnakrémleves hozzávalók

Diétás málnakrémleves elkészítése:

  1. A hozzávalókat turmixgépbe vagy smoothie készítőbe tesszük, majd simára turmixoljuk.
  2. Diétás túrógombóccal tálaljuk a felszívódás lassítása és a magasabb fehérjetartalom érdekében.

100 g málnakrémleves átlagos tápértéke:

  • 45 kcal,
  • 5 g szénhidrát,
  • 5 g fehérje,
  • 1 g zsír.

Ha szeretnél hasonló finomságokkal fogyni és életmódot váltani, de

  • nem tudod, hogy kezdj bele, vagy
  • odafigyelsz az étkezésedre, de mégsem fogysz,
  • már több sikertelen életmódváltáson vagy túl, esetleg
  • változatosságra van szükséged, mert már unod az egyhangú diétás ételeidet, keress bátran személyre szabott életmódváltó étrendért!

>>> SZEMÉLYRE SZABOTT ÉTREND KÉSZÍTÉS RÉSZLETEI ITT!

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Andi

életmódváltó, gasztroblogger, táplálkozási tanácsadó

Vélemény, hozzászólás?