Fitt fehérjés nokedli liszt nélkül, vacsorára is!

Nokedli liszt nélkül fehérjeporral, avagy így készül a legegyszerűbb fitt fehérjés nokedli!

Mert nokedli nélkül élni lehet, de nem érdemes még akkor sem, ha a fogyás a cél és még izmosabb is szeretnél lenni!

Csak az nem mindegy, hogy milyen nokedlit eszik az ember lánya, ha ügyelni akar az alakjára, hiszen a hagyományos, fehér lisztből készülő nokedlinek magas a szénhidráttartalma és gyorsan meg is emeli a vércukorszintet.

Emiatt nem laktat eléggé és hamar éhes leszel tőle.

Ez a nokedli viszont mindössze 6 g /100 g szénhidrátot tartalmaz, és a fehérjetartalma is kiemelkedő (19 g) a többi diétás nokedli receptemhez képest.

Miért jó, ha egy nokedlinek magas a fehérjetartalma?

Nos, ha a nokedlit zsírszegény csirkepörkölttel vagy tojásos nokedliként eszed, talán nem is érzed annyira szükségét, hogy ezt a receptet elkészítsd, hiszen mind a csirkében, mind a tojásban megfelelő mennyiségű fehérje van (persze ezt még lehet tovább fokozni 😉 ).

Ha viszont  például húsmentes ebédre vágysz (pl. egy gombapörköltre), aminek a nokedli is része, máris hiányozni fog ez a létfontosságú, az izmaidat karbantartó, fogyást támogató tápanyag a tányérodról, aminek ismét csak az lesz a következménye, hogy ebéd után egy órával már valamilyen (jobb esetben diétás) nasi vagy szendvics után nyúlsz.

Miért készítsd még el ezt a fitness nokedlit?

  • mert csak két összetevőből áll (+só), ez által a nokedli tészta állaga garantáltan jó lesz, nem fog szétfőni!
  • mert a nagyon alacsony, csupán 6 grammos szénhidráttartalomnak köszönhetően akár vacsorára is megehetsz egy csirkepaprikást nokedlivel, akkor sem fogsz hízni!

Na, ugye, mindjárt kedved is támadt megkóstolni? 🙂

DIétás nokedli liszt nélkül PEAK palacsintaporból

Így készül a fehérjés nokedli liszt nélkül – a recept:

Hozzávalók a diétás nokedli tésztához (kb. 2 adag):

  • 100 g PEAK Pancake Gourmet natúr (édesítetlen) palacsintapor (ITT KAPHATÓ)
  • 1 dl víz
  • egy nagy csipet só

Diétás nokedli liszt nélkül történő elkészítése:

  1. A palacsintaport, a sót és a vizet egy tálban összekeverjük.
  2. Forrásban lévő sós vízbe szaggatjuk.
  3. Megvárjuk, amíg feljönnek a nokedlik a víz tetejére, majd még 1-2 percig főzzük.
  4. Leszűrjük és hideg vízzel leöblítjük.
  5. Azonnal fogyasztható diétás tojásos nokedliként, diétás csirkepörkölthöz, diétás gombapörkölthöz vagy bármilyen olyan ételhez, amihez hagyományos nokedlit szoktunk enni.

DIétás nokedli liszt nélkül PEAK palacsintaporból

A teljes adag megfőtt nokedli súlya: 29 dkg, amiből 100 g átlagos tápértéke:

  • 132 kcal,
  • 6 g szénhidrát,
  • 19 g fehérje,
  • 4 g zsír.

Még több fehérjeporos receptet találsz ITT >>> Fehérjeporos Receptek

Még több fitt receptet találsz ITT >>> Fitt Receptek

Még több PEAK recept ITT >>> PEAK Receptek

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Andi

életmódváltó gasztroblogger

Kérdésed van?

Vagy csak megmutatnád, hogy Neked hogy sikerült ez a proteines recept?

Itt tudsz kérdezni vagy a saját fehérjés receptjeidet megmutatni >>> Proteines diétás receptek nemcsak testépítőknek

 

Vélemény, hozzászólás?