10 perces zabpelyhes mikrós fehérje süti

Mikrós fehérje süti “sütéssel” együtt kb. 10 perc alatt arra az esetre, ha megkívánsz egy kis diétás édességet, de nincs otthon semmi alakbarát nasi.

Egyszerűen csak előkapod azokat az alapanyagokat, amik amúgy is mindig előfordulnak egy életmódváltó kamrájában: egy tojást, kis zabpelyhet, némi zsírszegény joghurtot, kakaóport…stb., összekevered egy müzlis tálban és már mehet is a mikróba!

Ebbe a diétás mikrós sütibe azonban került fehérjepor is, amitől még laktatóbb és még diétásabb lett.

Zabpelyhes fehérjés mikrós süti cukormentesen

Mikrós fehérje süti recept:

Mikrós fehérje süti hozzávalók:

Elkészítés:

  1. A zabpelyhet, a fehérjeport, a kakaóport és a szódabikarbónát összekeverjük egy müzlis tálban.
  2. Ezután hozzáadjuk a felvert tojást és a zsírszegény natúr joghurtot.
  3. 4 perc alatt mikróban “megsütjük”. (A hőfok mikrónként változik, én 620 Watton “sütöttem” 4 percig.)
  4. Érdemes sütés közben 1-2 percenként ránézni.
  5. Akkor jó, ha a teteje már nem ragad, és a széle még nem száradt ki.
  6. Ha kész, kiöntjük a müzlis tálból (ha nem akar kijönni, érdemes egy műanyag spatulával alányúlni).
  7. Porcukor helyettesítővel megszórva, vagy édesített joghurttal, cukormentes lekvárral, esetleg diétás pudinggal leöntve fogyasztjuk.

100 g mikrós fehérje süti átlagos tápértéke (fehérjepor fajtájától függően változhat!):

  • 214 kalória
  • 17 g szénhidrát,
  • 19 g fehérje
  • 6 g zsír

*kattints a kék linkre, tedd kosárba a terméket és a pénztárnál automatikusan levonódik a kedvezmény az árból!

Még több fehérjeporos receptet találsz ITT >>> Fehérjeporos Receptek

Jó étvágyat kívánok!

Szaszkó Andi 

életmódváltó gasztroblogger

Ez volt az eredeti recept

 

Vélemény, hozzászólás?