Dobozolás diéta idején – recept ötletekkel és hasznos praktikákkal!

Dobozolás diéta idején : nem is gondolnád, mennyit számít, ha 2-3 napra előre kiadagolod az étkezéseidet és ahhoz tartod magad!

Mert nagyon fontos dolog, hogy mit egyél, ha életmódot akarsz váltani és le akarsz fogyni, de ha ezeket az ételeket nem tervezed el előre, nem veszed meg és nem készíted be magadnak másnapra, akkor hosszú távon nem lesz sikeres az életmódváltásod.

Ha nincsenek terveid , akkor rögtönöznöd kell, és ez az étkezéseknél egyenes utat jelent a munkahelyi büfébe, vagy az első útba eső pékségbe, gyorsétterembe ami nemhogy nem segít, hanem épphogy visszavet Téged a fogyásban és az egészségesebb életmódra való átállásban.

Én nemcsak ebédre, hanem általában reggelire és a kisétkezésre (nálam általában uzsonna) is viszek magammal előre bedobozolt diétás ételeket a munkahelyre, így csak nagyon ritkán, a kolléganőm kísértésének engedve csábulok el a munkahelyi büfébe.

Ebben a bejegyzésben megmutatom Neked, hogy nálam ez hogyan működik:

Dobozolás diéta idején, a sikeres életmódváltáshoz

Dobozolás diéta idején, avagy mi is legyen a dobozban?

Olyan ételeket készíts össze, amik 2-3 napig elállnak, nem igényelnek melegítést vagy melegítve is finomak (pl. egy tojásrántottát inkább frissen fogyasztok, de volt már rá példa, hogy a munkahelyen megmelegítettem).

Diétás reggelire dobozolható ételek:

  • zabkása,
  • szendvics zöldségekkel,
  • tojásmuffin…stb.

Ezt tedd a dobozba kisétkezésekre (diétás tízóraira, uzsonnára):

Dobozolás diéta idején, diétás recept ötletek

Diétás ebéd dobozolása:

  • diétás köretek (nálam általában 10 dkg),
  • friss vagy párolt, sült, grillezett zöldségek (nálam ez kb. 20 dkg szokott lenni),
  • hús vagy halételek (nálam ez 10 -15 dkg),
  • diétás egytálételből, rakottasból 1 adag (nálam ez kb. 20-25 dkg).

Végül megmutatom, hogy hogy néz ki a dobozolás nálam a gyakorlatban:

Sikeres életmódváltást kívánok!

Szaszkó Andi

életmódváltó gasztroblogger

 

Vélemény, hozzászólás?